»Če je več kot 56 odstotkov uporabnikov ostalo zvestih blagovnim znamkam pred krizo, jih danes tako pravi dobrih 58 odstotkov, zato ne govorimo o veliki rasti, lahko pa govorimo o utrjevanju.«
»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«
»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Lahko bi prišlo v prihodnje, če bi bila ta blagovna znamka dejansko zaščitena, do nekih nesporazumov ali morda celo do kakih pravnih ukrepanj od lastnika blagovne znamke, kar seveda bi prineslo veliko težav ravno podjetjem, ki prodajajo blago pod to blagovno znamko oziroma poreklom.«
»Blagovno znamko Cleangrad vseskozi gradimo. Predvsem z visoko kvaliteto materialov, storitvami, servisom in tako dalje.«
»Najstarejše leseno kolo na svetu je postalo prepoznavna evropska blagovna znamka.«
»Tovarna ima vendarle več kot 75-letno tradicijo in blagovno znamko nameravamo ponesti preko stotih let.«
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju