28. maj 2021

»Če je več kot 56 odstotkov uporabnikov ostalo zvestih blagovnim znamkam pred krizo, jih danes tako pravi dobrih 58 odstotkov, zato ne govorimo o veliki rasti, lahko pa govorimo o utrjevanju.«

Govori o zvestobi blagovnim znamkam pred in po krizi.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
6. november 2023

»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«

Trump odgovarja na vprašanje tožilca o svoji blagovni znamki.
18. januar 2021

»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«

O izvedbi popisov in spremembah v načinu zbiranja podatkov na terenu.
11. november 2019

»Postala je hrvaška blagovna znamka«

Plenković je izrazil prepričanje, da je Kolinda Grabar Kitarović postala 'hrvaška blagovna znamka'.
15. september 2020